הפקת קורס דיגיטלי באנימציה

מעבירים את המסרים שלכם

למה כדאי לייצר קורס דיגיטלי באנימציה ולא בווידאו? היום אנשים נוטים לאבד תשומת לב בקלות יתרה. לכן, הדרך לגרום לצופה להתרכז היא לעשות שימוש באנימציה בשילוב של קריינות, עיצוב, איורים, אפקטים וכתוביות שגורמות להם להמחשה ולהבנה של המסרים שאתם רוצים להעביר.

אז למה הפקת קורס דיגיטלי באנימציה?

קורס דיגיטלי באנימציה מייצר חיבור ורגש בצפייה, דבר אשר הווידאו לא תמיד מצליח לעשות. בשל כך, באמצעות קורס דיגיטלי באנימציה, ניתן להמחיש בצורה ויזואלית מדויקת כל מה שתרצו להסביר או להעביר לצופים.

המוטו שלנו עוסק כל כולו באנימציה כשפה יצירתית המובילה לחשיבה מחוץ לקופסא. אנו שמים את הדגש על לספק ולהעניק ללקוחות שלנו פתרונות המביאים תוצאות בשיווק ומיתוג המוצר או השירות שהם מציעים.

בואו לשמוע איך בונים קורס דיגיטלי, מחכים לכם במספר 050-3312024

יצירת קורס אינטרנטי - סודות היקום עם ויולטה ותור

כאשר ויולטה הגיעה אלינו עם הרעיון לקורס דיגיטלי, התפעלנו עד מאוד! לאחר עבודה ארוכה, הוצאנו ללקוחה קורס הכולל מיתוג, סרטונים, דמויות מקוריות ודף נחיתה שמחבר את הכל יחד לרכישת הקורס! כאן ניתן לקבל טעימה קטנה מהקורס המרתק שהכנו עבורה.

בניית קורס דיגיטלי OUTBRAIN SECURITY

מחלקת הסייבר של אאוטבריין פנתה אלינו בבקשה לייצר סרטונים כחלק ממערך הדיגיטלי אשר בונים עבור עובדי החברה בכל העולם. הסרטונים עזרו במניעת מקרים חריגים של פריצות אבטחה ולשמור על בטחון הארגון.

בניית קורס דיגיטלי להדרכת עובדי חברת פז נפט

מחלקת התפעול וההדרכה של חברת פז פנתה אלינו בצורך לייצר סרטוני הדרכה למנהלי התחנות. הסרטונים יצאו לעובדים בווטאספ ובמיילים וכחלק מהדרכות החברה הפנימיות ועשו עבודה מדהימה ביצירת הסברה ושיפור ההבנה והיישום אצל העובדים

אקדמיה למכירות איציק חיקי

איציק חיקי הוא מנטור למכירות מעל 10 שנים. יום אחד איציק החליט להגשים חלום ולהכין קורס דיגיטלי באנימציה, ולכן פנה אלינו. כעת, הקורס הדיגיטלי של איציק נמכר לחברות הגדולות בשוק כסרטוני מכירה לעובדים החברות שלהם. קבלו חלק קטן מהקורס…