הטעויות שרוב בעלי החברות עושים שהופכת את השיווק שלהם למשעמם

יש יתרונות רבים בפרסום אך יש טעות עיקרית שיכולה לפגוע בשיווק שלכם.

הלקוחות שלכם וגם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם רוצים וצריכים לראות אתכם כל הזמן ובכל מקום.  

הנה כמה טעויות נפוצות שיכולות לפגוע בתדמית או בשיווק של החברה לאורך זמן:

  • לא לפרסם את החברה כל הזמן (גם אם אתם לא חייבים כמויות של פניות) ולא להיות בכמה שיותר מקומות פרסום בו זמנית בדיגיטל. חייבים לעשות כמה שיותר פרסומים בסרטונים ומודעות שונות שמעבירות את המסרים שלכם. זה יכול להיות ערך שאתם נותנים ללקוחות, מידע חשוב, מבצעים או הטבות למכירת מוצר או שירות וכדומה.
  • לא לעשות פרסום שחוזר על עצמו בדיוק אותו דבר במשך שנים – הכוונה היא לא לייצר שגרתיות אצל הלקוחות הפוטנציאליים כי אז הם ישתעממו ויילכו למתחרים שכל הזמן מתקדמים ומייצרים אצלם עניין חדש במותג.
  • לא לעשות פרסום מתחכם שיכול להעביר מסר לא מדויק – לכן חשוב להבין לפני שמפרסמים מה הלקוח רוצה, מה הוא מחפש, מה מעניין אותו, מה מושך אותו ומה הוא רוצה לפתור. לא כדאי לרוץ למסקנות לפני שעושים סקר ללקוחות שלכם ומבינים מהם את כל הדברים האלה.
  • לא ללמוד את התחום שלכם לעומק באופן קבוע – גם אם אתם מכירים את התחום, תמיד כדאי לדעת מה המתחרים שלכם מחדשים ועושים עכשיו וכדאי להכיר את המתחרים העקיפים והישירים שלכם בעיקר בארץ ואפשר גם בעולם.  
  • לא לכוון את תשומת הלב של הקהל – יש לשים לב שאנחנו פונים ללקוח פוטנציאלי והיינו רוצים שיקדיש את מירב תשומת הלב לפרסומת שלנו. אדם בממוצע נחשף ביום אחד ל 50-100 מסרים שונים . לכן, יש למקד את תשומת הלב במסר ומה אנחנו רוצים מהלקוח. 

אז מה כן ? תפיצו בכל מקום ובכל זמן וכמה שיותר כי הלקוחות שלכם צריכים לראות אתכם שם.