טיפים למשווק המתחיל

רוצה להתחיל לשווק?
הנה כמה טיפים שכדאי שתדעו:

מוצר או עסק חדש?

1. תוכן הוא המלך:
זה הדבר הראשון שלומדים בעולם השיווק, אך נדמה שבשנים האחרונות דווקא את כלל הברזל הזה זנחו. בין אם אתם משתמשים במובילי ומובילות דעת קהל, משפיעני רשת ושלל התארים של דור המיליניאז, אסור לשכוח את כוח התוכן בעולם השיווק- צרו תוכן איכותי, שמסביר בצורה מדויקת מדוע המוצר שלכם טוב וטוב מהמתחרים, מה ערך המוסף שלכם כמותג ומדוע שיבחרו בכם. אם הצלחתם לעשות את כל זה ועוד עם קריצה לקהל היעד, חצי מהעבודה כבר עשיתם.

2. רשתות חברתיות: כולם שם. כן, גם אלה שאומרים שלא.
ולמה שלא תהיו שם?, הלקוחות שלכם שם, פשוט עליכם לדעת באיזו פלטפורמה הם משתמשים בתדירות הגבוהה ביותר ולאיזה צורך. לקוחות רואים ברשתות, בייחוד פייסבוק, כמקום שבו פניית לקוח תיענה במהירות גבוהה יותר מהרגיל ואם כבר בחרתם לשווק באחת מהפלטפורמות האלו, היו ערוכים להגיב מהר, להיות יצירתיים, להשתמש בRTM לשיווק ממוקד או בבוט למענה אוטומטי.

3. מסע לקוח: יצרת דף נחיתה ספציפי?, הקמת אתר מרשים?, מצויין. עשו לעצמכם הרגל ונסו להיכנס לנעלי הלקוח מפעם לפעם. נסו לעבור, כלקוחות, את כל התהליך מהיכרות ראשונית עם המותג או המוצר שלכם ועברו שלב שלב- פייסבוק, לעמוד הנחיתה, לאתר, הגדלת המכירה ועד לשלב הסופי של תשלום וסליקה. תקבלו לקבל כך תובנות רבות על המשפך השיווקי שלכם, כיצד לחדד ולמקסם את המכירה ואיפה בתהליך השיווק שלכם יש מקום לשיפור. תאמינו לי, תמיד יש מקום.

אלו היו הטיפים החשובים ביותר של עולם השיווק. כל סעיף ראוי להתייחסות שלמה בפני עצמו ובכל זאת, ללא הפעולות האלו יהיה לכל משווק, מותג או עסק להגיע לTOM של הלקוחות הפוטנציאלים שלו.
שווקו בחוכמה, זה ישתלם לכם.