כיצד למשוך יותר תשומת לב ולבלוט מעל כולם באמצעות מיתוג מדוייק

בואו נבין קודם כל מה הוא מיתוג? 

מיתוג זה פעולות, ערכים ותהליכים אותם חברה, אדם או עסק מסוימים מבצעים או מנכסים לעצמם על מנת לחדד ולחזק יתרונות וערכים. גם אל מול עצמם וגם אל מול הלקוחות הקיימים או הפוטנציאלים. מושג זה כולל בתוכו יצירת לוגו, סימנים וצבעים אשר יזוהו עם המותג הספציפי שלך. תחת המיתוג יש מוצרים כמו סרטונים, אתרים, גיפים ועוד

גם תחת מיתוג קיימות פעולות שיגרמו לקהל היעד לזהות את המותג שלך. חשוב להכניס את הבידול – יצירת שוני בין המותג שלך לבין מותגים אחרים המתחרים בך. על מנת לבדל עצמך משאר המותגים על המדף, יש להדגיש את מה שלדעתך הוא ערך המוסף או היתרון היחסי שלך על פני המתחרים, כמו ניסיון או ותק, איכות העבודה ואף מחיר. 

תחת מושג זה נכלל גם תת מושג הנקרא USP, שהוא למעשה אותו מאפיין בודד הנותן לך את היכולת להיתפס כטוב ואטרקטיבי יותר אל מול המתחרים.

הפעולות שנעשות למיתוג בשביל לחזק את המותג מגיעות מצד אחד, אך מה לגבי הלקוח עצמו? פה נכנס המיצוב שהוא למעשה מה שהצד השני מרגיש לגבי פעולות העסק למתג את עצמו. מיצוב הוא התחושות, המחשבה והרצון שיש ללקוח ברגע שהוא רואה את המותג או הלוגו של העסק שלך. לעתים קיים מצב בו עסק משקיע כסף רב על מיתוג בעזרת פעולות, שיווק אגרסיבי, פרזנטורים וכו'. אך בסופו של דבר הלקוח הפוטנציאלי יתפוס אותו אחרת, בצורה בה המשווק לא היה רוצה בה ולמעשה הוא מפסיד בעקבות מיתוג לא טוב או לא יעיל. ניתן לבדוק, למנוע או לשפר כל אחד מהגורמים שדיברנו עליהם בעזרת תקשורת קבועה עם הלקוחות שלך.

אז איך מושכים יותר תשומת לב דרך מיתוג מדויק?

מיתוג מדויק יכול להיות בשילוב מיתוג באנימציה זה יכול להיות עבור כל החברה או רק עבור מוצר או שירות ספציפיים בתוך החברה. הוא יכול להכיל מוצרים כמו סרטונים, דמות מותג מצוירת שמייצגת את החברה, אתר או דף נחיתה בסגנון מצויר שמכיל בתוכו גיפים זזים ליצירת עניין. 

אחרי שניקח את כל הנתונים הללו נבין שבכדי לייצר תשומת לב ולבלוט מעל כולם נצטרך לייצר מיתוג שונה ואחר מהמתחרים בשוק – מיתוג כזה שיוצא מהקופסא! מיתוג באנימציה זה פתרון מצוין כיוון שהוא מייצר חיבור ורגש כלפי המוצרים או השירותים שלך. אנימציה היא תמיד מרעננת, מצחיקה, מדברת בשפה עכשווית לכל קהל שנגדיר ומייצרת אמון עם הקריאטייב הנכון!