כיצד תתאים את סוג הסרטון למטרות הצמיחה שלך? 

סרטונים בכלל ובמיוחד סרטוני האנימציה תופסים תאוצה מדהימה בשנים האחרונות. אך קיימת בעייתיות מסוימת בתחום הסרטונים מכיוון שלא תמיד החברה יודעת איזה סוג סרטון מתאים למטרות הצמיחה שלה. חברה אחת צריכה שיפור וחיזוק למותג, יותר חשיפה וחברה אחרת שיש לה מיתוג חזק צריכה דווקא כמות גדולה יותר של פניות וכמובן שיש עוד צרכים אחרים.  צריך להבין איזה סוגי סרטונים קיימים ומה הסרטון המתאים כדי להשיג את המטרות של הצמיחה אליה רוצים להגיע. 

אז מה הם סוגי הסרטונים השונים ומה המטרה של כל סרטון ? כך תוכלו לעשות את הבחירה הנכונה לשיווק החברה שלכם 

  1. סרטון שיווקי – מטרתו של הסרטון הזה היא להציג מה הבעיה או הצורך של הלקוח, כיצד החברה שלכם יכולה לפתור את הבעיה או הצורך שלו ולהניע אותו לפעולה לבצע את הפעולה הרצויה. סרטון זה מציג בקצרה ובנקודות העיקריות את עיקר המוצר או השירות. על סרטון זה חשוב להיות מושך כבר בשניות הראשונות כאשר מוצגת הבעיה או הצורך של הלקוחות הפוטנציאליים. הסרטון הזה כמובן נועד להביא לידים דרך רשתות חברתיות, להביא יותר כניסות לאתר מכירות וכדומה. 
  1. סרטון תדמית – מטרתו של סרטון תדמית היא להציג את החברה, מי החברה, מה היא עושה, מה היתרונות והייחודיות שלה, ערכי החברה וכו'. סרטון זה מיועד לקהלים פוטנציאליים להכרת המותג והבנה שזה המותג הנכון עבורם. כמובן שגם צריך ליצור עניין ואמון בחברה דרך הסרטון והמסרים שלו.
  1. סרטון הסברה – מטרתו של הסרטון הזה היא הסברה על מוצר או שירות מסוימים ואיך הם עובדים. למשל איך המוצר נראה, כיצד עובד, יתרונות ושימושים שונים. המטרה של הסרטון היא להביא את הלקוח להבנה מלאה על המוצר ואיך הוא עובד. לשם כך אפשר לייצר סרטון תלת מימד שנותן הדמייה של המוצר או סרטון אנימציה שממחיש את תהליך השירות או המוצר. הסיבה לסרטון תלת מימד או אנימציה זה מכיוון שהוא מאפשר לנו להציג פונקציות שונות בהדמיות או הסברים מוחשיים ולהציג כיצד הוא עובד בצורה שקלה להבנה. 

אז תחשבו – מה מטרות הצמיחה שלכם כעת? האם לתת חשיפה רחבה והכרה מוסכמת למותג שלכם? אולי להביא יותר לידים וקליקים על הסרטון? או שבכלל חשוב לכם להסביר איך מוצר או שירות עובדים כדי לייצר לקוחות איכותיים?

עכשיו תדעו איך לבחור נכון סוג סרטון למטרות שלכם. בהצלחה 🙂