כמה עולה סרטון אנימציה?

כמה עולה סרטון אנימציה לעסק?

מעוניינים להפיק סרטון אנימציה, אך רוצים להתעניין קודם במחירים? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה תמצאו תשובה מלאה לשאלה "כמה עולה סרטון אנימציה?".


בעלי עסקים רבים מעוניינים בקידום העסק שלהם באמצעות הפקת סרטון אנימציה, אך הם מוותרים על זה. חלקם מוותרים על כך, כי הם בטוחים שזה יהיה יקר להם מדי. וחבל, כי הפקת סרטון אנימציה יכולה לתרום רבות לקידום העסק שלכם ושיווקו, והיא דווקא לא חייבת "לקרוע לכם את הכיס".

כמה עולה סרטון אנימציה?

אז כמה באמת עולה להפיק סרטון אנימציה לקידום העסק? אם אתם רוצים לדעת כמה עולה סרטון אנימציה, חשוב שתדעו שהתשובה תלויה מאוד – ולא בגורם אחד אלא במספר גורמים שונים.

באופן כללי ביותר, המחירים של הפקת סרטון אנימציה יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים בודדים, והם יכולים להגיע גם עד עשרות אלפי ש"ח אם מדובר בפרויקט מאוד גדול. כך ניתן למצוא אתרים באינטרנט שמציעים סרטון אנימציה בסיסי ביותר גם ב-300 ש"ח בלבד. זאת כאשר החברות הגדולות כמו 'על-אל' לדוגמא, יכולות להוציא גם מאות אלפי ש"ח בשנה רק על יצירת סרטוני אנימציה.

מה משפיע על עלותו של סרטון האנימציה שלכם
כאמור, מה שמשפיע על עלות הפקתו של סרטון האנימציה שלכם, הוא מספר גורמים שונים.
כעת, נציג בקצרה כמה מהם:

1. קריינות – סרטוני אנימציה נחלקים לשניים: אלה שיש בהם גם קריינות ואלה שאין בהם קריינות. הקריינות היא בעצם שימוש בקולו של אדם שידבר בסרטון שלכם (ויציג למשל את המבצע החדש שיצאתם בו בחברה שלכם). אם לא משתמשים בקריינות אז הקול היחיד שיכול להיות בסרטון האנימציה שלכם הוא מוזיקה ואפקטים קוליים אחרים. זה יתרון אולי כי זה חוסך כסף על קריינות אך זה גם חיסרון לא קטן ברוב המקרים, כי אין אדם שמקריא ומקריין את הטקסט אותו אתם רוצים להעביר בסרטון האנימציה שלכם.
בנוסף חשוב לציין שעלות הקריינות על ידי קריין מקצועי תהיה מושפעת כמובן ממשך הזמן (הנגזר מאורך הטקסט) שתירצו להקליט עבור סרטון האנימציה שלכם, והן ממעמדו של הקריין וניסיונו.
ישנה אפשרות נוספת המאפשרת לכם לחסוך כסף על קריינות ובכל זאת להנות ממנה – והיא לעשות את הקריינות בעצמכם או על ידי מי מטעמכם שמוכן לעשות זאת בחינם או בזול עבורכם (כמו חבר, בן משפחה או מכר).

2. אורך סרטון האנימציה – אחד הגורמים שהכי משפיעים על עלותו של סרטון אנימציה, הוא כמובן האורך שלו. הגיוני הרי שסרטון אנימציה של 2 דקות לא יעלה כמו סרטון אנימציה של 20 שניות – פשוט כי הוא דורש הרבה יותר זמן עבודה על יצירת האנימציה ועריכת הסרטון. כל שניה או כל כמה שניות בסרטון האנימציה הם למעשה 'ציורים' חדשים או שונים מהציורים שהיו קודם לכן. כך שככל שמשך הסרטון הוא ארוך יותר אז יש ליצור את האנימציה מחדש יותר פעמים וכך כמות העבודה גדלה והמחיר של סרטון האנימציה עולה.

3. כתיבת התוכן לסרטון האנימציה – חברות רבות ליצירת סרטוני אנימציה לוקחות תשלום נפרד על כתיבת התוכן לסרטון האנימציה. אמנם לרוב מדובר בטקסט די קצר באופן יחסי, אך בכל זאת עליו להיות קולע, מדויק ולהצליח להעביר את המסר היטב כבר בשניות הראשונות (כלומר, כבר במילים הראשונות).
אתם יכולים לחסוך גם כאן אם חברת הפקת סרטוני האנימציה שלכם מקבלת הזמנות לסרטוני אנימציה עם כתיבת תוכן מוכנה לסרטון. אבל חשוב לציין שבמקרה של הפקת סרטוני אנימציה חשוב מאוד שהתוכן עצמו ייכתב על ידי בעלי מקצוע בתחום, העובדים בחברה להפקת סרטוני האנימציה איתה בחרתם לעבוד. כך אתם יכולים להיות בטוחים שסרטון האנימציה שלכם יהיה כתוב בצורה המוצלחת, הנכונה והמתאימה ביותר למטרת הסרטון שלכם ולקהל היעד.


החלטתם שאתם מעוניינים בהפקת סרטון אנימציה לקידום העסק? הגעתם למקום הנכון.
אנו ב-DG  – הסטודיו המוביל בארץ להפקת סרטוני אנימציה – נשמח ליצור עבורכם סרטון אנימציה מנצח וכך לעזור גם לכם בקידום העסק. דברו איתנו עוד היום, ואנחנו כבר נדאג לכם השאר.