למה דווקא אנימציה תקפיץ אותך מעל המתחרים?


רוצים לקדם את החברה שלכם ולהשאיר את המתחרים מאחור? בואו נגלה מהי הדרך הנכונה לתפוס את תשומת לב הגולשים ולהעביר להם מסר

בעולם עם אין ספור גירויים, שבו הכל נמצא בתנועה מתמדת וכולם ממהרים, עמוסים וקצרים בזמן – אין ספק כי תפיסת תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים הופכת למאתגרת יותר.  מה שבולט במיוחד כאשר עושים שיווק באינטרנט ומגלים שלא כל כך קל לתפוס את תשומת לב הגולשים.
סרטון אנימציה לעסק מאפשר לכם לתפוס את תשומת לב הגולשים בקלות רבה והוא יעיל במיוחד לשיווק העסק שלכם בדיגיטל. מי לא אוהב לצפות בסרטוני אנימציה קלילים, מקוריים ומעניינים. פרסומות הכוללות אנימציה מצליחות להיות ויראליות ולהעביר את המסר שלכם בצורה ניטרלית, אמינה ואפקטיבית יותר.

כשעושים סרטוני אנימציה חשוב שהסרטון יהיה קצר וקולע ורצוי מאוד שהמסר שלכם יעבור כבר בשניות הראשונות. חשבו היטב על המסר שאתם רוצים להעביר – האם אתם רוצים להשיג יותר טלפונים או יותר מכירות אונליין? קביעת מסר ברור ומטרות מדידות, והעברתם בצורה מיטבית הם קריטיים בהצלחתו בתרומה לשיווק העסק באינטרנט.  

לכל עסק, שירות או מוצר יש סיפור ייחודי משלו – החלום או הרעיון שמאחוריו, החזון, המענה שהוא מציע וכו'. ספרו את הסיפור שלכם בצורה מסקרנת ועניינו את הגולשים בנוגע למוצר או לשירות שאתם מציעים. כל זאת תוך היצמדות למסר המקורי ותוך שימוש בדמויות האנימציה הנוסטלגיות, החיוביות והאהובות על כולם.

אנחנו רואים סרטוני אנימציה כמעט בכל מקום, ברשתות חברתיות, בטלוויזיה ואולי גם על מסכים שונים במקומות ציבוריים. הם צבעוניים, לוכדים את תשומת הלב, גורמים לנו להתאהב בדמויות ופעמים רבות מעלים חיוך קל על שפתינו. 

בשנת 2022 אנחנו חייבים להיות סופר מקוריים. נקודה. עלינו לייצר גורם הפתעה בדגש על תוכן מקורי. סרטוני אנימציה לעד יהיו מקוריים, כיוון שבכל פעם קיימת דמות אחרת, מפתיעה עם ויז'ואל מיוחד, וכזאת שמשלבת מסרים ודיאלוגים שגורמים לגולש לעצור ולהתבונן.

אפשרות להתאים את הדמות לקהל היעד – אם נשווה את סרטוני האנימציה לסרטונים בסגנונות אחרים, נגלה שדווקא קל יותר לגרום לקהל היעד להזדהות עם דמות מסוימת, מאשר עם שחקן או כל אלמנט אחר. מלבד זאת, את הדמות ניתן להתאים לאופי הקהל לדוגמה, להורים לילדים קטנים, לבני נוער, לאנשי עסקים, לנשים ועוד. 

הומור – אז כן חברים, טקסטים רובוטיים, מקצועיים מידי ומשעממים פחות עובדים, במיוחד לא ברשתות חברתיות המציעות שפה 'חברתית-קולית'. סרטוני אנימציה המכילים דמויות, לא רק 'שוברים את הקרח' כמו שאומרים, אלא גם יכולים להקריא טקסט סופר הומוריסטי שגורם לקהל היעד להתעניין בסרטון, לצחוק ולתבל את חייהם בדקה -שתיים של הומור. אין ספק שנוצר קליק מיידי בין הגולש לבין העסק.

הפקה מהירה באופן משמעותי – אם נשווה את הפקת סרטון אנימציה להפקת סרטון  הכולל ביום, שחקנים, הפקות, ימי צילומים וכו', נגלה שאנו מקצרים בזמן באופן משמעותי, כך נוכל להפיק סרטון במהירות שיא מבלי לבזבז זמן יקר. וזה לא הכל, מן הסתם שסרטון אנימציה יהיה בעלויות נוחות יותר, כך שהוא מתאים לכל עסק מקטן ועד גדול.

אין ספור אפשרויות – מכיוון שמדובר בסרטון אנימציה, אין גבול לדמיון. ניתן לבחור במגוון דמויות רצויות, החל מדמויות של ילדים, בוגרים, נשים גברים ועוד. בעצם אתם בוחרים את הדמות הרצויה, את הצבעים, הרקעים ועוד ועוד… בקיצור, תעופו על הדמיון!