מסרים שיווקיים- LESS IS MORE

העברת המסרים של העסק שלנו היא אחת משיטות השיווק המוערכות ביותר ברשתות החברתיות. העולם שלנו מלא במסרים שיווקיים. ריבוי המסרים הנמצאים בכל מקום, לרוב מיצר תחושת סלידה מהפרסום בקרב הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים. מכאן, שהביקוש למסר חד וממוקד עולה. בעיקר בין מיליוני המסרים שברשתות החברתיות ופלטפורמות השיווק.

בואו נדבר על תוכן פרסומי. מכירים את המשפט less is more? אז גם בתוכן פרסומי. תוכן קצר שמצריך מאתנו לעבוד קצת יותר קשה ולחשוב מחוץ לקופסא. כשכותבים מעט – לכל מילה יש משקל והשפעה הרבה יותר משמעותית. עלינו להקפיד על חיבור מיטבי בין המילים למסר קצר וממוקד אבל לא לאבד מהערך שלו.

ברגע שהתוכן שלנו מותאם לקהל היעד שלנו, בפלטפורמה השיווקית והרשתות החברתיות המדויקות, מה שנותר לנו הוא לקלוע למסר הנכון בזמן הנכון. אבל מתוך כל המסרים של העסק, המוצר או השירות שלנו, איך נדע לבחור את זה שיקלע בול ויהיה מספיק ברור לקהל היעד?

שימו את עצמכם במקומו של קהל היעד שלכם. נסו לחשוב ואפילו לדמיין סיטואציה בה אתם נתקלים במוצר שלכם, מה היה גורם לכם להבין בדרך הכי מהירה, פשוטה ולא מתחכמת מה המוצר ומה הערך שלו עבורכם? אופציה נוספת, היא לנסות לשים את עצמכם ברגע שאחרי, מה קורה לקהל היעד שלנו ברגע שהמוצר שלנו פתר לו את הבעיה או הגשים לו את החלום? שם המסר העיקרי יכול להימצא.

3 טיפים חשובים להעברת המסר בפרסום שלנו:

חזרתיות- אבל לא יתר על המידה. ברגע שקהל היעד שלנו יזהה חזרתיות ומוטיבים חוזרים בפרסום שלנו, המסר שלנו יהפוך מפעם לפעם מדויק יותר ויותר.

חשוב מאוד לזכור- שעם כמה שנרצה להעביר מספר מסרים בפרסום שלנו, קהל היעד שלנו יקלוט לבסוף 2-3 מסרים משניים כשהמסר העיקרי צריך להיות בולט ולא מובלע בתוך המסרים המשניים.

שימוש בויזואליות להעברת מסרים משניים- מהלך כזה, יכול לחסוך לנו תוכן כתוב אשר עשוי להאריך את זמן הקשב של קהל היעד שלנו. סרטוני אנימציה למשל, יכולים להעביר את המסרים המשניים, דרך הומור, הבעות פנים, סיטואציה מסוימת שברורה לכולם או להפך- הקצנה והגזמה בסיטואציה רלוונטית שתגרום לקהל שלנו להבין את המסר.

לסיום, נרצה לדבר על תזמון המסר בפרסום, מתי נכניס את המסר? המחשבה הראשונה שתעלה לנו היא להכניס את המסר בהתחלה- ככה נוכל לתפוס את קהל היעד שלנו כשהוא עוד בקשב. אבל לא תמיד זה עובד. כיום הקהל שנמצא ברשתות החברתיות מחפש את הסיפור, את הרגש, החוויה והכי חשוב- מה יוצא לו מזה? במידה ונתחיל את הפרסום שלנו במסר העיקרי, יכול להיות שלא נצליח להשאיר את הקהל שלנו בפרסום והוא ימשיך בדפדוף. אז מה כן אפשר לעשות? אפשר להתחיל בשאלה שתסקרן את הקהל ותגרום לו ולהישאר או בסיטואציה וויזואלית ייחודית, הומוריסטית או משונה שתסקרן אותו ותגרום לו להתחבר ולהישאר בפרסום ולבסוף להשאיר פנייה שתהפוך ללקוח הבא שלנו.

לטיפים נוספים ומיתוג באנימציה לעסק שלכם- השאירו לנו פרטים!