סרטון אנימציה ייקבל קידום טוב יותר בפייסבוק!

בין אם אתם מפרסמים ומשווקים בפייסבוק ובין אם לא, סרטון שיווקי חד וענייני ידרג אתכם באופן אחרמול המתחרים שלכם בתחום. סרטון אנימציה, ייעשו כבר את העבודה עבורכם. כיום קשה יותר להגיע לקהל שלכם באופן אורגני והחשיפה של הפוסטים שלכם יורדת. זה לא אומר שהתכנים שלכם לא ייראו בכלל, אלא שכדי שהם ייראו ויקבלו חשיפה, התוכן צריך להיות איכותי ולעורר תגובות, דבר מצוין שסרטון אנימציה יישווק אתכם בצורה יעילה ביותר .

אפשר, ליצור תוכן שמעלה שאלות או עוסק בנושאים עדכניים שיש להם פוטנציאל טוב לעורר תגובות מקלוחות פוטנציאליים בסרטון אנימציה שלכם. אם בעבר אנשים היו באינטראקציה עם הדף העסקי שלכם, דבר שיבוא לידי ביטוי בכמות החשיפה שהסרטון אנימציה יקבל.

מעבר לכך, פייסבוק כמובן מעוניינת שכמה שיותר ישתמשו במערכת הפרסום הממומן שלה, אשר בעזרתה עדיין יהיה אפשר להגיע לחשיפה גדולה ולקהל ממוקד יותר ולכן היא נותנת אופציה לעשות זאת באמצעות סרטונים שמקודמים טוב יותר בפייסבוק.

פייסבוק מאוד אוהבת סרטון אנימציה טוב. היא מנסה לקדם את המדיום הזה בדרך שלה.
לדוגמא, אם מעלים סרטון ישירות לפייסבוק, פוטנציאל ההפצה שלו הרבה יותר גדול מאשר לכתוב פוסט בפייסבוק. פייסבוק מעדיפה שהסרטונים יועלו ישירות למערכת שלה.

ובאיזה אורך כדאי לעשות את סרטון האנימציה שלכם? 30 שניות? דקה?
אז ככה: פייסבוק מעדיפה סרטונים קצרים, שיעזרו להשאיר את הגולשים מחוברים ל״פיד״, ככל שאורך הסרטון גדל, כך הסבירות שגולשים יהיו מעורבים (לייקים, תגובות ושיתופים) – תרד.

המעורבות של הגולשים כגון: לייקים, תגובות ושיתופים של סרטון אנימציה היא יותר חשובה מאשר ממספר הצפיות שלו בסוף היום. לכן, סרטון אנימציה בפייסבוק החייב להיות באורך ממוצע של פחות מדקה. עם זאת, עדיין יש הרבה משתנים נוספים, מעבר לזמן הסרטון, שמשפיעים על הצלחתו. חשוב קודם כל ליצור תוכן איכותי שיבדר, יילמד או שיהיה לו ערך עבור הצופים בו.

חשוב גם ליצור הנעה לפעולה בסרטון אנימציה . כל סרטון עסקי שאתם מעלים, מומלץ להוסיף הנעה לפעולה שתכוון את הצופה – שיבין מה אתם מבקשים ממנו לעשות בסיום הצפייה. ההנעה לפעולה חייבת להיות ברורה וחדה מאוד. לדוגמא: ״צרו קשר עוד היום״, ״התקשרו אלינו״, ״אם אהבתם את הווידאו, שתפו״. מומלץ בכל סרטון לכלול את פרטי ההתקשרות אליכם.

כאשר יש לכם סרטון אנימציה מוכן ואתם מעוניינים להפיץ אותו ברשתות החברתיות, מה עושים? כיום, יש כל כך הרבה אפשרויות … אז מה כדאי ? מומלץ להעלות את קובץ הסרטון בנפרד לפייסבוק ולא דרך קישור. כדאי להעלות את סרטון האנימציה ישירות לפייסבוק (בין פייסבוק ליוטיוב יש תחרות וכל אחת מהן רוצה לשמור את הגולשים בתוך הפלטפורמה שלה ולכן מעודדות העלאה ישירה אליה). רצוי לכתוב כותרת, הכוללת מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם.
בנוסף, מומלץ להוסיף תיאור לסרטון אנימציה שלכם: סיפוק מידע לצופים על המוצר/ השירות של הסרטון שלכם. מומלץ להעלות סרטון אנימציה לעמוד העסקי בפייסבוק ולשתף דרך הפרופיל האישי ב״פיד״, בקבוצות רלוונטיות לתחום הסרטון. בנוסף, יש צורך לקדם בתשלום, על מנת שיגיעו אליכם לידים דרך הסרטון . כדאי להציג את הסרטון גם באינסטגרם במקביל לפייסבוק. הם הרי תחת אותה הנהלה ותומכות אחת בשנייה.