סרטון פרסומת – חובה לכל עסק!

סרטון פרסומת לעסק - זו המומחיות שלנו!

סרטון פרסומת למותג שלך אשר יופץ במדיה הדיגיטלית הוא אחד אמצעי הפרסום החזקים ביותר כיום באינטרנט. כיום, ישנם מגוון סוגים של סרטוני פרסומת: סרטון תדמית, סרטון אנימציה מאויר, סרטון הסברה, סרטונים לחתונה ועוד רבים!! סרטון הוא כלי פשוט וניתן להפיץ אותו בחינם בצורה ויראלית ברשת. סרטון פרסומת ימקד את הפרסום שלך בצורה קצרה וקולעת. הוא יספר ב10 שניות את הסיפור של המוצר שלך – בצורה שתגרום לקונה לרצות לשמוע עוד אודות המוצר. לפעמים הוא אף יגרום ללקוח הפוטנציאלי ב10 שניות להבין מספיק נתונים בכדי לרצות לרכוש את המוצר שלך. לכן, סרטון פרסומת נחוץ לכל עסק במדיה הדיגיטלית כיום ויכול ליצור עניין רב במוצר או בשירות שהעסק שלך מציע. הוא הכרחי לכל עסק בשביל לעשות שיווק טוב בעלויות נמוכות ומקסימום רווח.

סרטון פרסומת הוא סרטון שצריך לעורר את הקונה, לגרום לו להתאהב במוצר שלך ולרצות לרכוש אותו מידית. לכן, מומלץ לעשות סרטון כזה פעם בשלושה חודשים, על מנת להשאיר את העסק במרכז העניינים ברשתות החברתיות. כיום, סרטון פרסומת בעסק שלך יכול לתפוס את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים רבים.

סרטון פרסומת נעשה בדרך כלל בתשלום ומקדם את המוצר, את השירות או את הרעיון שלך ברבים. המטרה של סרטון פרסומת היא להגביר את השיווק והמכירות באמצעות שכנוע, הצגת יתרונות והנעה לפעולה.

למה שווה לך לעשות סרטון פרסומת לעסק שלך?

מיתוג – כי הוא ימתג את המוצר שלך כבעל ערך ויעצים את היתרונות שלו על לפני מוצרים אחרים.

הפצה חינם – כי סרטון פרסומת הוא ויראלי וניתן להפיץ אותו בחינם , לגרום לאנשים לשתף ברשתות החברתיות וזה גם מה שיביא איתו יותר לקוחות פוטנציאלים.

התאמה מלאה למוצר שלך – סרטון פרסומת מתאים לכל התחומים באשר הם, למכירת שירותים שונים ולשיווק של כל מוצר: מוצרי אופנה, מוצרי עיצוב, מוצרי סלולר, מוצרי מטבח ועוד.

מחיר- כי סרטון פרסומת הוא הכי זול מכל סרטון אחר שתעשה לעסק שלך ופוטנציאלי לרווח טוב אם עושים לו הפצה אורגנית טובה.

שיווק בכל הרשתות – הפצה בכל הרשתות החברתיות . סרטון פרסומת הוא שיווקי וחייב להיות קצר וקולע במסר ובמטרה שלו. ניתן להפיץ את אותו סרטון בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ועוד.

למה בכלל כדאי לך להשקיע את הזמן לזה?

תחשוב רגע על האופן שבו אתה צורך תוכן. כמה זמן ביום אתה מקדיש לצפייה בטלוויזיה? וכמה זמן אתה מקדיש לרשתות החברתיות כמו יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק ולתוכן שאתה יכול לצרוך בצורה ממוקדת, מתי וכמה שאתה רוצה? אנשים היום צופים פחות בטלוויזיה ויותר בתכנים דיגיטליים. בשנים האחרונות, הגלישה באינטרנט גדלה פי 4 מהצפייה בטלוויזיה ולכן אנשים חשופים יותר לסרטון פרסומת שלך ברשת. בהתאם לכך, בעל עסק צריך לחשוב איך הוא משתמש בנתונים האלה כדי לתת לקהל שלו את מה שהוא מחפש ברשת החברתית וליצור סרטון פרסומת ישיר וממוקד לקהל יעד פוטנציאלי רב מאוד.

לסיכום, סרטון פרסומת הוא כלי שיווקי חזק מאוד, והמיתוג והתוכן השיווקי שלו מהווים כיום את העתיד של העולם הדיגיטלי. סרטון פרסומת הוא הדבר היחיד שהעסק שלכם יכול להפיץ בכל הרשתות כדי לקבל צופים, לייקים, שיתופים וכמובן להביא לקוחות בהתאם. הוא יגדיל לכם את המכירות, ירים אתכם גבוה וישים אותם צעד אחד קדימה בעולם הדיגיטלי המהיר מסביבנו היום.