קידום סרטוני אנימציה – מדריך מזורז למתחילים !

קידום סרטוני אנימציה יכול להיות מאוד פשוט וקל – גם אם אין לך תקציב גבוה תוכל לעשות זה בחינם. רמת הפופולריות הגבוהה של קידום סרטוני אנימציה נמצאים במגמת עליה מתמדת ואנליסטים מעריכים שב 10 שנים הקרובות יהוו כ- 85% מכלל תנועות האינטרנט. כל זה מוביל למסקנה שכדאי שנתחיל לחשוב בסרטונים – כלי השיווק החזק ביותר .

מודעות ומאמרים עם תוכן יכולים להיות מוצלחים, אבל אל תסתמכו עליהם בלבד. חשבו על האנשים הקצרים בזמן שהיו יכולים ליהנות מהתוכן שלכם אם הייתם הופכים 1,000 מילים לסרטון אנימציה של דקה או אפילו פחות. זה כיף ומהיר יותר וכשזה עשוי טוב זה גם מעניין יותר וכמעט תמיד זה נגיש וקל לצריכה. זו הסיבה שקידום סרטוני אנימציה – משתלם ונכון יותר עבור העסק שלך .תשקיע משאבים ביחסי ציבור עם קידום סרטוני אנימציה איכותיים, שמתמצתים אותך בסרטון מדויק.

אז איך בעצם עובדת הפרוצדורה של קידום סרטוני אנימציה בחינם ? איך תוכלו לקדם את הסרטונים שלכם גם בצורה ממומנת ?מה הקשר בין צפיות, תגובות ושיתופים לקידום אורגני טוב ? האם חשוב להוסיף תגיות ותיאורים? מיליון סרטונים נעשו בשביל לענות על זה.

איך בכלל קידום סרטוני אנימציה יעזור לך בקידום העסק שלך באופן כללי ? סרטוני אנימציה בעלי תוכן ויזואלי מצליחים להשיג את המעורבות הגבוהה ביותר מקהל היעד הרלוונטי עבורכם. תמונות, גרפיקה ובעיקר האנימציה – עושים את ההבדל.

לגוגל יש אינטרס לקדם בתוצאות החיפוש תכנים של סרטוני אנימציה שהיא מוצאת כמועילים. המשמעות: גם אם האתר שלכם לא מדורג בעמוד הראשון של גוגל, קידום סרטוני אנימציה בהחלט ייעשה עבודה טובה ויגיע לעמוד הראשון, יוכל להיחשף בפני קהלים רחבים יותר ולהוות מקור תנועת לקוחות גדול ומשמעותי עבור העסק שלך. זו גם דרך קלה ויחסית מהירה לטפס גבוה ובעזרת קידום סרטוני אנימציה להביא התעניינות נרחבת מקהל פוטנציאלי.

קידום סרטוני אנימציה הוא טוב אבל כמובן לא כל סרטון שתעלו ייעלה לעמוד הראשון . אך שווה לעשות קידום סרטוני אנימציה עם התכנים הבאים , שיקדמו את העסק שלכם צעד אחד קדימה לעבר תהילה גדולה יותר: מתכון, מדריך מידע, המלצות.

אז החשיבות של קידום סרטוני אנימציה ברורה, כי היא באה לידי ביטוי בהעדפה של כלי הניהול של פייסבוק ואינסטגרם וגם של גוגל – בתוך יוטיוב. זו אחת הסיבות לכך שאי אפשר להתעלם מהקידום הזה כשמנסים לחשוב על דרכים נוספות לקידום.

קידום סרטוני אנימציה עובד כך: תשיגו יותר לייקים ותגובות וכך הסיכוי שלכם לטפס יהיה גבוה יותר. כדאי לעשות קידום סרטוני אנימציה בעקביות, כי אם תעלו פעם בחצי שנה סרטון – זה לא יקדם לשום מקום. שימו מלא לייקים ותגובות לסרטונים שעוסקים בתחום שלכם.

כדי לעשות קידום סרטוני אנימציה – הוסיפו תגיות, כתבו כותרות, מקמו את מילת המפתח בהתחלה, כתבו את שם המותג, צרו פלייליסט. הפיצו את הסרטון כדי לקבל עליו תגובות מידיות. הגיבו למשתמשים שמגיבים לכם כי ככל שהסרטון יעורר יותר מעורבות – הוא יקפוץ למעלה.

למה זה חשוב? תגובות הן גורם דירוג משמעותי-  אם הגבתם על סרטון אנימציה כנראה שהוא נגע בכם או עניין אתכם. פעילות בתגובות גורמת ליוטיוב או פייסבוק לתמוך בתכנים שלכם. בהצלחה!